СУТЬ ЗВЕРНЕННЯ:
Створення "Куточок споживача" у громадському транспорті м.Кременчука
ЗМІСТ:
Зважаючи на чисельні скарги містян, щодо підвищення тарифу на проїзд у міському транспорті міста Кременчука, порушення санітарних умов тримання автомобілів, цитую "неприбрані, вонючі, трясучі/коротше не дуже авто", хамства та грубості деяких водіїв окремих маршрутів, прошу: 1. Зоборв'язати перевізників розмістити в салоні кожного авто (маршрутного таксі, автобусу, тролейбусі) інформацію про водія, котрий в даний момент обслуговує пасажирів із зазначенням П.І.Б водія, з фото та мокрою печаткою. 2. Виділити місце, під розміщення інформації, щодо видачі путівного листка на виїзд водія та довідки про проходженням передрейсового медичного огляду, на день перевезення пасажирів водія маршруту. 3. Здійснювати перевідку, один раз на місяць, вибірково, марштуру на відповідність дотримання цих вимог. З повагою на порозуміння та плідну працю, член Громадської Організації "Неподільна Україна", громадський активіст: Марченко А.Ю.


ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ ПІДПИСАЛИ ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ:

17

ДО КІНЦЯ ЗБОРУ ПІДПИСІВ ЗАЛИШИЛОСЬ:

74 днів

ПІДТРИМАТИ ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ:
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.