Інструкція користувача з реєстрації, підтвердження та підпису петиції


Ви маєте можливість переглянути інформацію щодо користування веб-порталом «Електронні звернення та петиції у м.Кременчуці» на сторінці або завантажити інструкцію



I. РЕЄСТРАЦІЯ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

1. Перейти в меню «Реєстрація».



2. Необхідно заповнити всі поля: «Електронна пошта», «Пароль», «Надаю згоду на збір та обробку моїх персональних даних» – поставте галочку «Я не робот» та натиснути кнопку «Реєстрація».



3. Далі необхідно перевірити електронну пошту на яку відправлено листа з посиланням для підтвердження реєстрації.

Увага! Якщо Ви не отримали листа для підтвердженням реєстрації - необхідно перевірити розділ СПАМ вашої е-пошти.


II. ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ

Відкрити лист від «skargu@kremen.gov.ua», натиснути на посилання для підтвердження реєстрації. Увага! В разі відсутності відповідного листа – перевірити розділ електронної пошти «Спам».


III. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ

Перейти в особистий кабінет в розділ «Профіль», заповнити Ваші персональні дані – «Прізвище», «Ім’я», «По батькові» та натиснути «Зберегти».


IV. ВИБІР ПЕТИЦІЇ

Ви маєте можливість перейти у меню «Триває збір підписів» та вибрати петицію, яку бажаєте підтримати.


V. СТВОРЕННЯ ПЕТИЦІЇ ТА/АБО ПІДПИС ЗА ДОПОМОГОЮ «BankID»

1. Натиснути кнопку «Підтримати».



2. Підтвердити підпис – кнопка «Підтримати».



3. У випадку створення петиції необхідно її підтвердити - кнопка «Підтвердити за допомогою BankID».



4. Обрати спосіб підтвердження підпису, наприклад «ПриватБанк».



5. На сторінці сервісу «Приват24», введіть ваші дані: в перше поле «Ваш номер телефону», а в друге – «Пароль» та натисніть кнопку «Увійти».



6. На вказаний номер телефону надійде SMS-повідомлення з паролем, введіть його в поле та натисніть кнопку «Підтвердити».



7. На сторінці одразу з’явиться повідомлення про успішний підпис петиції.


   

8. Увага! Якщо персональні дані відрізняються від банківських - з’явиться відповідне повідомлення.



9. У разі підтвердження створеної петиції з’явиться повідомлення про статус модерації.


VI. СТВОРЕННЯ ПЕТИЦІЇ ТА/АБО ПІДПИС ЗА ДОПОМОГОЮ «ЕЦП»

1. Обрати спосіб підтвердження підпису «аутентифікація по ЕЦП». Увага! Детальніше ознайомитися з інформацією про електронний цифровий підпис можливо на веб-сторінці АЦСК ІДД.



2. Далі з’явиться запит на встановлення розширення для вашого веб-браузера – натиснути «Встановити» (даний крок виконується лише один раз).



3. Підтвердити встановлення розширення для вашого веб-браузера – натиснути «Встановити» (даний крок виконується лише один раз).



4. Далі з’явиться запит на встановлення плагіну для вашого веб-браузера – натиснути на відповідне посилання (даний крок виконується лише один раз).



5. Натиснути «Обрати файл».



6. Обрати відповідний файл ключа та підтвердити вибір.



7. Ввести пароль та натиснути «Далі».



8. На сторінці одразу з’явиться повідомлення про успішний підпис петиції.


   

8. Увага! Якщо персональні дані відрізняються від банківських - з’явиться відповідне повідомлення.



9. У разі підтвердження створеної петиції з’явиться повідомлення про статус модерації.