СУТЬ ЗВЕРНЕННЯ:
Вирішення проблеми міських пассажирських перевезень під час пандемії, надати дозвіл маршруту №25 перевозити 35 осіб.
ЗМІСТ:
Шановні Кременчужани, багато хто з нас щодня стикається з гострою проблемою пасажирських перевезень в години пік, особливо це стосується жителів Крюкова. Місцева влада багато зробила в цьому напрямку та продовжує покращувати роботу міського транспорту в міру своїх можливостей. Але проблема міських перевезень встала з новою гостротою після початку пандемії та обмеження кількості перебувають пасажирів в транспорті, що створює додаткову напругу серед місцевого населення. З метою зменшення проблеми перевезень, прошу надати дозвіл маршруту №25 перевозити 35 осіб. Моє прохання керується наступними аргументами: 1.Розміри автобуса приблизно такі ж, як і тролейбуса «Богдан», який одночасно перевозить 35 пасажирів. Менша кількість «сидячих місць» в автобусі обумовлена: відсутністю в салоні передніх сидінь, додатковим місцем для стоячих в середині і відсутністю одного ряду сидінь в середині автобуса, що дає можливість перевозити більше «стоячих пасажирів». Таким чином, можна обґрунтовано стверджувати, що, в разі перевезення 35 пасажирів, розташування стоячих пасажирів буде не ближче, ніж сидячих 2. Після похолодання, тривале перебування на зупинці (а це в години пік може скласти пів години і більше) може призвести до переохолодження, що в свою чергу послабить організм людини, а ослаблений переохолодженням організм буде більш схильний до зараження вірусними або бактеріальними інфекціями. 3.Перевезення тільки сидячих пасажирів не впливають на кількість хворих на COVID-19, оскільки з початку пандемії і по теперішній час комунальний транспорт строго дотримується вимог та перевозить тільки «сидячих» пасажирів, при цьому зростання захворюваності почалося тільки восени, після похолодання, що більше вказує на прив'язку кількості хворих до сезонних коливань та температурних режимів навколишнього середовища. 4. В містах, які віднесені до червоної зони, спочатку передбачалося заборонити роботу громадського транспорту, проте в Полтаві і в багатьох інших містах України, було прийнято рішення не зупиняти громадський транспорт, що призвело б до колапсу економіки. Тобто послаблення обмежень допускаються, якщо ці послаблення реально аргументовані. 5.Більша кількість перевезених пасажирів дозволить комунальному транспорту заробити більше грошей, які можна направити на утримання парку техніки або на проведення більш ретельних санобробок на кінцевих зупинках. І взагалі, як можна порівнювати: маршрутне таксі з 18-ма пасажирами (у кращому разі) і комфортабельний автобус з 23-ма, може досить комунальному транспорту «перевозити повітря», може досить за гроші платників податків «годувати маршрутки» в збиток комунальному транспорту. Дякую за підтримку, зробимо Кременчук кращим.


ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ ПІДПИСАЛИ ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ:

4

ДО КІНЦЯ ЗБОРУ ПІДПИСІВ ЗАЛИШИЛОСЬ:

54 днів

ПІДТРИМАТИ ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ:
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.