ЗМІСТ:
Окремі мешканці Кременчука другий рік поспіль, після введення протикарантинних заходів та перебування міста у помаренчевій-червоній зонах, щоденно стикаються із транспортними проблемами.
Зменшення кількості місць у громадському транспорті одночасно зі збільшенням учасників руху за рахунок додаткових автомобілів, велосипедів, самокатів, пішоходів. Якщо проблем із доступністю руху по автошляхам міста для автомобілів не існує, то із велотранспортом ситуація протилежна.
На сьогодні відсутня будь-яка дорожня інфраструктура на відрізку Молодіжний/Київська - Центр/Крюків/Раковка для тих, хто вимушений через карантин користуватися велотранспортом.
Прошу внести корективи у плани автошляхів та спроектувати безпечну, економічну та раціонально сплановану зону руху для таких учасників руху НА АВТОШЛЯХАХ. Тому що на тротуарах в місті ще гірші за якістю дороги, і їхати повз натовп часто небезпечно для пішоходів, а через розбиті дороги й бардюри тротуарів – довго за часом та небезпечно вже для власників велотранспорту.
1. Експериментальна ділянка дороги.
Зробити зонування на відрізку від ДК «КрАЗ» в бік перехресть вулиц Першотравнева/Небесної Сотні, відокремивши звичайною білою/червоною фарбою частину автодороги для велосипедистів, скейтерів, самокатів, виділити по 1.1-1.5.м. ХОЧАБ ІЗ ОДНОГО БОКУ ДОРОГИ для таких учасників руху, одночасно для тих, хто рухатиметься у протилежні сторони. У майбутньому можна буде ще покласти круглі бетонні огородження, або (на тих відрізках, де можуть паркуватися авто перед бордюрами (за велодоріжкою) – лежачі поліцейські, але які лежать не поперек дороги, а вздовж її).
2. Розмістити дорожні знаки, які б зорієнтували інших учасників руху щодо даної зони для велотранспорту. Можливо намалювати на дорозі велосипед, по 1 шт. на кожні 500 м.
3. Проводити роботу із громадськістю (від садочків, навчальних закладів до великих підприємств за участі патрульної служби) щодо необхідності у містах велодоріжки, культури поведінки/взаємоповаги один до одного та широко популяризувати мету цієї вело-зони у засобах масової інформації.
4.Зорієнтувати власників магазинів, закладів усіх форм власності щодо облаштування поряд із ними, чи на території парковок для різного виду велотранспорту.
Плюси. Крім того, що Кременчук заявить про себе, як СУЧАСНЕ ЄВРОПЕЙСЬКЕ місто, що турбується про мешканців, збільшить кількість велотуристів із інших міст, це також стане плюсом у відновленні забутої слави Кременчука, як екологічного безпечного КУРОРТНОГО МІСТА. Можливо також, при наявності такої інфраструктури, зменшиться кількість авто на дорогах, а батьки зможуть із дітьми безпечно, зручно пересуватися більш екологічним транспортом на роботу, до садочків, у школи до ТРЦ, центральних парків та пляжів. Такими відрізками, під час вихідних та протягом доби, коли відсутній інтенсивний рух, зможуть користуватися скейтери за відсутності скейт-парків та роледромів в мікрорайонах.