СУТЬ ЗВЕРНЕННЯ:
Альтернативный варіант траси маршруту тролейбуса до мікрорайону Перший Занасип
ЗМІСТ:
Я мешканка міста Кременчука Чирва С.В. від імені мешканців мікрорайону Перший Занасип та небайдужих мешканців міста пропоную розглянути альтернативний варіант маршруту тролейбуса до мікрорайону Перший Занасип Тролейбус маршрут 5А+ Кохнівський хлібозавод, пр-т Полтавський, пр-т Свободи, вул. Троїцька, вул.Небесної Сотні, вул.Кагала(за схемою тролейбуса 28А+), проїзд під шляхопроводом біля залізничного вокзалу, висота якого складає 4.6м(зараз курсує тролейбус 28А+ висота тролейбуса 3.8м), вул. Ярмаркова, вул.Велика Набережна(кінцева біля хлібокомбінату, проблемного шляхопроводу), у зворотньому напрямку вул.Велика Набережна, вул.Ярмаркова, шляхопровід біля вокзалу, далі за схемою маршруту Тролейбус маршрут 11А+ квт.297, вул.Тараса Бульби, пр-т Лесі Українки, пр-т Свободи, вул.Троїцька, вул.Небесної Сотні, вул.Кагала(як тролейбус 28А+), шляхопровід біля вокзалу(за маршрутом 28А+), вул.Ярмаркова, вул.Велика Набережна(кінцева), у зворотньому напрямку як вище описано 5А+, але до кінцевої квт.297 Перший Занасип це не околиця міста, в цьому мікрорайоні знаходиться об'єднаний пенсійний фонд, гімназія 16, ДНЗ 60, Укрпошта 30, Нова Пошта вантажне відділення 1. Нині транспорт який обслуговує мікрорайон не обладнаний пандусом для людей з обмеженими фізичними можливостями, та незручний для молодих мам з дитячими колясками. Для вирішення питання не потрібно виділяти додатковий тролейбус, просто необхідно перенаправити тролейбус 5А+ або 11А+ з річкового вокзалу. Адже на річковому вокзалі і так забагато курсує громадського транспорту, а для мікрорайону Перший Занасип цей один тролейбус дуже необхідний. У вихідні дні взагалі соціальної маршрутки немає за цим, хоча на Ревівку наприклад курсує маршрутне таксі 1 як у будні так і у вихідні дні, тим більше під шляхопроводом біля залізничного вокзалу є можливість запуску тролейбуса до мікрорайона, за таким принципом зараз курсує 28А+, хоча б у годину пік, бо зараз за тією схемою, що зараз діє тролейбус 5А+ на 100% дублює 7, а 11А+ на 95% дублює 5. Ми дуже розуміємо у яких складних обставинах живе наша країна, але це питання можна вирішити, ми не просимо більше одного тролейбуса для мікрорайону, під тим шляхопроводом який зазначає міська влада та відділ транспорту необхідні кошти, яких зараз немає, але біля вокзалу є шляхопровід під яким є можливість запуску тролейбуса. Дуже сподіваємося, що петиція набере необхідну кількість голосів для розгляду, а міська влада розгляне альтернативний варіант траси маршруту, також прохаємо міську владу відповісти більш розгорнуто чому якщо запустити альтернативним маршрутом не буде сенсу, адже він охопить найголовнішу вулицю мікрорайону Перший Занасип
ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ:
petition
На Вашу електронну петицію щодо маршруту тролейбуса до мікрорайону Перший занасип виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє наступне.
Організація перевезень пасажирів має забезпечувати своєчасне, повне та якісне задоволення потреб населення в перевезеннях, постійність (надійність) перевезень на маршрутах, врахування пасажиропотоків та складання відповідних розкладів руху, відповідність технічного стану рухомого складу вимогам перевезень та безпечність перевезень.
КП «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» працюючи в напруженому режимі та залучаючи всі наявні сили та засоби продовжує обслуговування тролейбусних та автобусних маршрутів Кременчуцької міської територіальної громади. У зв’язку з відбуттям частини працівників підприємства до лав Збройних Сил України, підприємство має нестачу водіїв тролейбусів, водіїв автобусів та персоналу, який задіяний в технічному обслуговуванні техніки та обладнання. Підприємство докладає значних зусиль для підтримки якості послуг з перевезення пасажирів на належному рівні на діючих маршрутах.
Запропоновані Вами маршрути руху вимагають детального обстеження доріг та визначення можливості їх використання тролейбусами, зокрема в частині безпеки руху. Також, такий шлях проходження має велику ділянку шляху без контактної мережі, що не лише передбачає використання тролейбусів, які мають посилений автономних рух, а й вимагає значних витрат часу на її проходження. З метою визначення можливості руху тролейбусів за запропонованим маршрутом питання опрацьовується спільно з патрульною поліцією.
Одночасно повідомляємо, що розклад руху всіх тролейбусних маршрутів розроблений з урахуванням потреб пасажирів та часу роботи підприємств, установ, організацій. Будь-яка зміна шляху проходження діючого маршруту відповідним чином вплине на розклад руху транспортних засобів. Подовження маршруту вимагає збільшення кількості тролейбусів для підтримки діючого розкладу руху, оскільки в іншому випадку це негативним чином вплине на якість перевезень. Нині всі тролейбуси з посиленим автономним рухом працюють на маршрутах, які курсують до віддалених мікрорайонів громади. Міська влада спільно з КП «КТУ ім. Л.Я. Левітана» постійно працює над винайденням резервів для дообладнання наявних тролейбусів посиленим автономним рухом, однак, на жаль, можливості та ресурси обмежені.
Враховуючи викладене, визначення можливості реалізації запропонованого маршруту руху тролейбуса вимагає комплексного підходу, із залученням відповідних органів та служб, з метою прийняття оптимального рішення щодо можливості розвитку та вдосконалення маршрутної мережі громадського транспорту Кременчуцької міської територіальної громади.

   Міський голова                                                                   Віталій МАЛЕЦЬКИЙ
       


ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ ПІДПИСАЛИ ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ:

270